На сьогоднішньому
модулі нам ще раз наголосили про необхідність вивчення різних навчальних
особливостей учнів.
Для учнів з різними навчальними потребами можна працювати з візуальною, аудіальною, кінестетичною модальністю, ділити учнв на групи з домінуючою лівою/правою півкулями мозку існує теорія щодо учнів з різними домінуючими типами множинного інтелекту.
Визначили поняття самоспрямованості учнів- навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.
Для учнів з різними навчальними потребами можна працювати з візуальною, аудіальною, кінестетичною модальністю, ділити учнв на групи з домінуючою лівою/правою півкулями мозку існує теорія щодо учнів з різними домінуючими типами множинного інтелекту.
Визначили поняття самоспрямованості учнів- навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей.
Комментариев нет:
Отправить комментарий